Support

Vi gör vårt bästa för att svara på alla frågor du kan tänkas ha gällande bokningar, produkter, presentkort m.m. 

Kika gärna på de vanligaste frågorna vi får här nedan. Hittar du inte svar på din fråga är du välkommen att skicka ett meddelande.

Skicka ett meddelande

Vi försöker svara på ditt meddelande inom en arbetsdag.

Vanliga frågor

Leverans

  • Vilka fraktalternativ finns det att välja mellan?

     

    Standard frakten är gratis. Paketet levereras med Schenker Privatpaket eller Posten Varubrev och leveranstiden ligger på 3-6 arbetsdagar.

    Prioriterad frak kostar 29 kr. Paketet packas och skickas samma dag. Leveranstiden är mellan 1-3 dagar beroende på vart i landet du bor.

  • Jag har inte fått mitt paket, vad gör jag?

     

    Börja med att logga in på Mitt konto Här kan du se status på din order i fliken beställningar. Om status på ordern är skickad har paketet levererats ut från vårt lager till speditören. Beräknad leverans tid är 1-3 dagar med prioriterad frakt och 3-6 dagar med standardfrakt. Om det har gått längre tid än det du har valda alternativet för din beställning kontakta oss på support@glamma.se

Min beställning

  • Har min beställning gått igenom?

     

    När du beställt dina varor skickas ett mail till den e-post adress du angivit vid ditt köp som bekräftar att vi mottagit din order. Denna orderbekräftelse fungerar även som ditt kvitto och kan vara bra att spara vid eventuell kontakt med vår kundtjänst. Om du har uppgett korrekt e-post adress och saknar fortfarande mailet kolla gärna inkorgen för skräppost. Du kan även se din beställning när du inloggad på www.glamma.se

  • Har jag rätt att ångra mitt köp?

     

    Din ångerrätt gäller under 14 dagar från det att du mottagit dina varor. Vid köp av hårvårdsprodukter så gäller inte ångerrätten om varan har öppnats eller förbrukats. Du får alltså inte testa varan och sedan nyttja ångerrätten. Vid köp av elektronik eller övriga ej kosmetiska produkter så har du kvar din ångerrätt även om förpackningen har öppnats.

    Om du ångrar ditt köp av varan så kontakta oss snarast på support@glamma.se 

  • Jag har missat att hämta ut paketet på utlämningsstället, vad händer?

     

    Outlöst paket debiteras med avgift på 150 kr för att täcka de fraktkostnader och administration som ett icke uthämtat paket innebär. Kontakta oss gärna om du vill att vi skickar om varor på nytt, support@glamma.se är e-postadressen du når oss på.

  • Jag har returnerat varor, när betalas mina pengar ut?

     

    Meddela oss gärna via e-post när du har skickat tillbaks returen och ta gärna med kolli ID på försändelsen. När vi har fått returen på lagret kommer vi att kontakta dig gällande återbetalningen. Du kontaktar oss enklast via e-post support@glamma.se

Betalning

  • Vad kostar det att betala med faktura?

     

    Vi erbjuder fakturabetalning och delbetalning i samarbete med Collector Bank. Om du väljer att betala fakturan utan att utnyttja delbetalningsalternativet är detta betalningsalternativ helt avgiftsfritt. Fakturan skickas till din e-postadress och förfaller inom 14 dagar. 

  • Jag har mottagit leveransen, men inte fakturan

     

    Faktura från Collector Bank skickas till din e-postadress. Det kan vara möjligt att fakturan har hamnat i skräpposten. Om du inte hittar fakturan i vanliga inkorgen eller skräpposten kontakta oss på support@glamma.se så skickar vi ut en kopia till dig.

  • Kan jag ändra betalsätt efter att ordern är lagd?

     

    Nej, vi kan tyvärr inte ändra betalsätt efter att köpet är slutförd.

Adress

Glamma Nordic AB
Box 61
431 21 Mölndal

info@glamma.se

Vänligen notera att du inte kan returnera produkter till denna adress. Ifall du önskar returnera något du köpt, vänligen kontakta oss genom att skicka ett mail eller ringa oss.

Ring oss

Du kan nå oss på

031-38 40 410

Vi finns tillgängliga under dagtid

09:00 - 17:00

Måndag - Fredag
Vänligen notera att du inte kan boka behandlingar via telefon!